Onsdag 8 februari

Åkte med bussen till lasarettet på fm vi 9,30m tiden. Ringde blodmottagningen om min hosta som har blivit ihållande. Min läkare skrev ut antibitika då jag troligen har en infektion i kroppen.
Jag var även på ögon och undersökte synfältet får veta läkarens synpunkter senare vi får väl se och hålla tummarna,
Går hem från Lasarettet träffar på Erik  en kollega som var ute på tomten med Emil Gunnar . Vi pratar lite hockey och bestämmer att  vi ska se en match ihop längre fram det ska bli kul.
Jag handlar på Willys och går hem.
Äter lunch sover en timme och går sedan ner till HBO. Hjälper en elev med KemiB det går riktigt bra.
Matar fiskarna och går hem.
På eftermiddagen lagar jag en lammgryta den var enkel att göra. Man rör ihop allt lägger i en form i mitten av ugnen efter 45 minuter är allt klart och man smakar av med grädde.Det smakade bra lika gott som ifredags på Ecole. Jag har fått recepetet från Ecole.


Här står  lammgrytan och svalnar i matkällaren. Det är lammkött, paprika och champinjoner i grytan. Läckert eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0