Onsdag 29 februari

På fm går i promenad bort till Hosjö köper apelsiner och två päron på hemköp. Vi går förbi ÖB och rastar i Roxnäsviken i solen på en flat sten vid strandkanten. Går sedan eftervägen till Hälsingårsdabryggorna där vi vilar lite innan vi går hem. Vi var ute i solen i drygt tre timmar det var skönt. Jag var bra märker inget av cellgifterna jag fick igår.
Sov skönt 1,5 timme på em. Nu är jag snart på väg till Tegera Arena för att se LIF spöa Rögle. Rapport kommer senare på kvällen.
Leksand frlora med 1-3 Rögle var hetare och vann välförtjänst. Än en gång så har motivation slagit klass. Det var ett avslaget och slappt spel från Leksands sida inte alls allerta och det framförallt inte i försvarsspelet.
Kul var att jag hade med mig min bästa kompis från skoltiden Lars-Erik Astgård. Mamma blev jätteförvånad när vi tittade in hon kände igen Lars-Erik trots att hon inte träffat honom sedan vi gick ut åk. 9 på Hälsinggårdsskolan. Det var jättekul att se en match med Lars-Erik och prata gamla minnen synd bara att Leksand spela så dåligt. Annas Jonas var med och var så snäll och skjutsade oss.
Efter matchen var det som vanligt te med smörgås hos mamma det var mysigt och en liten tröst nu när Leksand torska i sista hemma matchen och inte ens tog ett poäng. Det får bli bättre takter i kvalspelet när det verkligen gäller något.


Här sitter jag med Lars-Erik min bästa kompis från skoltiden i soffan hos mor Margit . Vi dricker te och äter smörgås och myser efter hockeymatchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0