onsdag 15 februari

När jag vaknar kvart i åtta och går upp känns det bara bra märker inte av några biverkningar av gårdagens cellgiftsbehandlingar. På fm går vi stavgång.Vi går till Korsnäs därifrån upp Rottneby till rastplatsen på ängen där vi rastar lite. Går sedan upp gamla landsvägen och ner eljusspåret till stjärnvägen och hem vi var ute i 2 timmar det var skönt och gick riktigt bra.
Äter lunch och sover middag i en dryg timme går upp strax efter 15. Går ner till skolan har en elev jag hjälper med KemiB kursen vi går igenom amminosyror och peptider. Det gick riktigt bra.
Går hem på kvällen installerar jag om windows i den stationära datorn jag hade äntligen fått recovery skivor från Acer. Allt rullade på bra och jag hoppas allt kommer att fungera.
Ser champions leuge matchen mellan Milan och Arsenal på den bärbara datorn.
I  början på tredje leder Milan med 3-0 Zlatan passade fram jättefint till 2-0 målet.
I morgon är det sjukhusdag alla NVtreor har en heldag på Falu Lasarett med föreläsningar och besök på olika avdelningar såsom kemlab, patologen mm. Det ska bli spännande att vara med i år som är andra året vi genomför en sjukhusdag.
Zlatan blir neddragen får straff. Zlatan sätter den snyggt i högra hörnet. Zlatan Zlatan. vilken lirare. 4-0 till Milan och bra 10 minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0