Måndag 6 februari

Går upp tidigt 20 i 7. Ska ju ha biologi och kemistuga i sal X2E där jag hjälper elever med problem i biologi och kemi. Går ner 8,30 öppnar dörren till sal X2E prick 8,40 ingen elev syns till synd. Jag rättar ett kemiprov och jobbar lite med datorn, men ingen elev dyker upp. Det är väl inget prov på gång denna vecka.
Jag får till slut ge upp ingen behövde hjälp denna vecka.
Jag går hem och åker till vårdcentralen det är dags för blodprov hoppas värdena är ok nu efter den första cellgiftskuren med de nya cellgifterna.
Jag måste också in till stan för att laga mina glasögon en näshållare (eller vad det nu heter) har ramlat av och behöver lödas hoppas killen som löder är frisk och kan fixa det idag. Det gick bra att ta blodprov börjar bli van nu. Åker in till stan och killen som löder var där och lödde fint ihop det hela. Det var skönt att ha hela glasögon som sitter riktigt på näsan. Handlar lite på hemköp innan jag åker hem. Äter lunch, efter lunchen fixar jag En blankett om ansökan om återställningskivor till min dator som fortfarande intevfungerar trots att jag fick tillbakacden i fredags med ny hårddisk. Faxar in det, men skickar även in blanketten med post. Hoppas jag snart får skivorna så att jag får igång datorn. sover lite på em ja över en timme vaknar av väckarklockan, klockan är tio minuter i fyra slänger på mig byxorna och tar min färdig packade sportbag och går ner till Idrottshallen det är ju innebandy. Vi blev 6 st till slut då några säkra hade fått lov att lämna återbud, men vi spelade på liten plan.Det gick riktigt bra jag spelade lungt i försvaret. Efter innebandyn gymmade jag även det gick bra. Skyndar mig hem efter duschen det är ju hockey ikväll Leksand mot Malmö på viaplay. Bergenström håller på att göra mål direkt men Malmökeepern räddar. LIF trummar på bra och gör 1-0 och innnan perioden är slut hinner de göra 2-0. Det här ser bra ut inför andra perioden. oj nu gör Leksand 3-0 i andra perioden. Huva inom loppet av 57sekunder gör mitt kära LIF tre mål. Det står 5-0 och det Är bara sex minuter kvar av andra perioden. Det här tar Malmö aldrig igen. I tredje ökar Leksand på till 6-0, som man håller perioden ut.
Malmö är helt överkört och nollat av Leksand vilken härlig match och vilka krigare. Janne (Janolhs)gör två mål vilket flyt han är inne i. Det här ser jättebra bara 7 matcher kvar och Leksand nu på andra plats men med en match mer spelad än BIK/Karlskoga.  Härligt vårat Leksands gäng ni grejar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0