Måndag 13 februari

Går upp tidigt kvart i 7. Läser Dala-Demokraten ser att jag är med på första sidan igen linslus som man är. står med kamera och fotar Daniel under manifestationen i lördags mot rasismen. Kul när jag kommer till X2E exakt 8,40 , är det redan fem elever som sktter i klassrummet och vill ha hjälp. Jag får ligga i och hjälpa dem med kemi B de ska ha prov på fredag. Efter biologi och kemistugan är slut 10.00 går jag till vårdcentralen för att ta blodprov inför besöket på blodmottagningen i morgon. Är alla värden bra blir det nya doser av cellgifter i morgon. Efter besöket på vårdcentralen går jag till Willys och handlar mjölk mm innan jag går hem.


Här är Arla mjölken lägg märke till koden S1017 som visar att mjölken kommer från Grådö mejeri och därmed lokalproducerad. Det är efter deb man får handla mjölk i fortsättningen då Milko har gått upp i Arla.

Äter lunch när jag kommer hem och sover middag i nästan två timmar. Vaknar halv fyra går upp tar träningsväskan och går till Idrottshallen det är dags för innebandy. Idasg blev vi bara 5 st det var dåligt men många hade förhinder. Vi fick spela 2 mot 3 på lite plan . Det gick riktigt bra kändes helt ok att göra små lätta ruscher, gjorde några mål också. Efter innebandyn blev det styrketräning även det kändes riktigt bra. Skönt att träna. På kvällen kollar jag mailen och anmäler mig till inspirationsdag som skolverket anordnar om energi i Falun den 21 mars.
Kollar på innebandy innan jag går till sängs elitserien Storvreta mot Falun. Det står 4-3 till Storvreta efter andra perioden. Vilka lirare distinkta passningar på bladet där har man mycket att lära.
Det står 4-3 hela period 3. Falun tar ut målvakten trycker på bra men efter ett skott får en Storvreta spelare tag i bollen och kan sätta det avgörande målet 5-3 i öppen bur. Otur Falun synd för de spelade riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0