Lördag den 18 februari

Sover skönt och vaknar först kl 8. Idag fyller Marcus år vi ringer men kommer till telefonsvarare men sjunger in ja må han leva. Vi ringer upp han senare under dagen och får då tag på Marcus och sjunger ja må han leva igen.
På fm åker vi till Ica Maxi och handlar. Och på vägen till Ica stannar vi vid återvinningsstationen vid ok och slänger allt vi samlat på oss de senaste veckorna. Vi storhandlar på Ica basvaror som potatis och ris drar vi hem. När vi kommer hem går jag ner till HBO och matar fiskarna. Jag tar också och karar bort snön och sopar trappan det får bli min motion idag, Vi äter lunch efter lunch sover jag middag i 2 timmar från 2 till 4. Känner mig lite piggare  efter den tuppluren. Vi ser en film innan det blir dags att äta kvällsmat. På kvällen ser jag lite förstrött på melodifestivalen samtidigt som jqg försöker installera skrivare med mera  i min stationära dator. Den kom ju tikllbaka med en ny hårddisk installerad i förra veckan. Och i denn här veckan installarede jag om all program vara med de restore skivor jag fick från Acer i onsdags. Men det är mycket jobb innan allt fungerar som iförut.
Avslutar kvällen med att se Sherlock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0