Torsdag 26 april

Det här blir ett kort inlägg. Idag har jag mått mycket bättre. Cyklade runt Hosjön på fm det tog 1h och 20 minuter det är ung. 15 km. Det gick riktigt bra och backen upp för verkstadsvägen som var så trögt att cykla uppför sist gick riktigt galant. Efter lunch jobbade jag lite i skolan med min elev som behöver stöd med kemi B.
När jag kom hem vi 3 tiden fick jag sova middag det blev 2 timmars sömn. På kvällen skrev jag detta inlägg, och kollade upp fakta kring den värmepump vi ska installera i sommarstugan. Jag ringde runt till barna och brorsan och pratade lite om den.
Vi hann också skypa med Oscar han gick runt med datorn i hans och Fias lägenhet. Det var jättekul att se alla rummen och hur fint de har fått en kanonfin lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0