Torsdag 19 april

går ner till elevklippet kl. 9,00 för att se om det finns någon ledig frisörelev  som kan klippa mitt hår och skägg.
Jag har tur Maja kan klippa mig. hon klipper skägget och håret det blev jättefint. Ja eleverna på Haraldsbogymnasiets frisör program är väldigt duktiga och välutbildade. Prova gärna ring elevklippet 023- och beställ tid.

Maja putsar det sista på skägget fint eller hur.

Efter klippningen går jag förbi rektor Christel och pratar en stund. Går sedan ner till matsalen och äter lunch idag var det en jättegod kebab gryta med ris och god sallad.
Efter lunchen går jag upp i arbetrrummet hämtar filkameran och går till aulan. Där är esteterna förställning En vampyrs berättelse.
Det är en föreställning där både teater, dans , bild och textil esteterna har arbetat med.
Jag filmade lite och gjorde intervjuer som jag ska lägga upp på hemsidan. Kanske i nästa vecka. media esteterna filmade hela föreställningen kommer upp på HBOs yutbe när den är klar.


En scen uren vampyrs berättelse


En dans scen ur en vampyrs berättelse.

"Föreställningar som måste bokas genom att skicka mail till:
[email protected] (Ange vilken förställning, hur många, i vilket namn samt ditt mobilnummer. Du får bekräftelsemail)

Fredag 20/4 kl 18.30-20.15 Sista föreställningen där också juryn för tävlingen deltar
Föreställningen är ett nära samarbete mellan Dans, Teater och Bild o Textil. Förberedelsen har pågått i princip sedan i höstas.
Det är en fantastisk föreställning, som också ingår i en tävling med olika Dramaensembler i hela Sverige och där målet för Estet Falun förståss är att komma till finalen i Stockholm."
Ser just på tv kanske sista matchen i sm final serien. Silverberg i Brynäs satt en puck rätt upp i Skellefteå målvaktens högra kryss. Brynäs leder med 2-0 i tredje perioden vinner dom tar de sm guld. Luktar lite guld nu 7 minuter kvar. Brynäs vann tog sitt trettonde sm guld Grattis Brynäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0