Torsdag 12 april

På fm jobbar jag lite med datorn fixar det sista nu är den uptodate igen. Jag går stavgång först till HBO där 
jag matar fiskarna. Går sedan ner till Hälsinggårdsbryggorna. Träffar på Håkan när han kommer med bil på Hälsinggårdsvägen. Vi pratar lite. Jag fortsätter ner till bryggorna vilar en stund i solen på en bänk. Fortsätter fram till Roxnäs vilar en liten stund där med i solen så skönt. Går hem via gula husen förbi mellanstadiet och via Humlevägen.Det gick bra men det var tungt i backarna. Kan hända jag har dålit hb värde vi får se på tisdag då jag ska upp till blodmottagningen för att få eb by dos cellgifter.
När jag kommer hem har Jonas kommit. Han har jobbat i Gävle haan är ju Datakonsult på AdviseIt i Borlänge.
Kul att träffa han vi äter lunch tillsammans fransk laxlåda mycket gott. Han fortsätter mot Borlänge. Jag sover middag i nästan 2 timmar skönt det också. Jag behöver den här luren på em för att må bra.
På em och kvällen jobbar med att videoredigera en film som Anna filmat på en kompis bröllop.
Jag titar på hockey också Brynäs mot Skellefteå i smfinal match två. Mycket spännande match som Brynäs vinner med 3-2 i förlängningen. 2-0 i matcher till Brynäs det börjar lukta sm guld för Brynäs igen om 6 år är vi i final igen kanske mot Brynäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0