tisdag 3 april

går upp vid 7,30 . Idag ska jag på läkarbesök kl. 10,00 . Går fram till Origo, och tar bussen därifrån till Lasarettet. Går av på Vasagatan och går upp Svärdsjögatan till Lasarettet går in från sidan kommer jag rätt upp till blodmottagningen. får träffa läkaren Joakim från Akademiska en väldigt trevlig läkare. han undersöker mig och det var helt ok med att få cytostatika idag. Blodtrycket var bra och blodvärdena från blodprovet igår var bra också.  Jag lägger mig på en säng och får cytostatikan via dropp. Det rinner på bra  första droppet med antikropparna tar 0,5 timme att droppa in i blodkärlet. Andra droppet med cytostatikan tar ung. 1 timme  innqan allt har droppat in samtidigt med cytostatikan får jag också koksaltlösning så att det inte ska bli så starkt. Det gick bra och jag får åka hem tar buss 701 hem till koppartorget. Går hem käkar lunch kalops sover middag i 2 timmar till 17.00.
Kl. 19 är det match Timrå mot Leksand .
Matchen börjar 19.00 jag är förberedd har borta kalsongerna på och match dresen och LIF kepa. Nu får grabbarna fixa segern.


Här sitter jag i gillestugan och ser på matchen Timrå- Leksand med matchtröja Leksans keps och krigra muggen med te. Vi kommer igen nästa säsong krigare krigare. Passion oavsett division.

Just nu är det paus mellan första och andra perioden. Det står 2-2 efter att Timrå tog ledningen, Men Leksand kunde både kvittera och även göra 1-2 i boxplay. Tyvärr så kvitterar Timrå, men det är bra spel av Leksands pojkarna.

2:a perioden
Leksand får Bibic utvisad och Rögle gör 3-2 skit. också.
Resten av perioden ligger Timrå på men Hanses tar det mesta.

Nu är det tredje perioden. Vi kan vända matchen och vinna 2 minuter har gått av tredje perioden spel fram och tillbaka inga farliga chanser än.
Fortfarande 3-2 till Timrå 1 minut kvar hanses lämnar buren Leksand trummar på .
Helvete Timrå gör 4-2 i öppen bur.
Godnatt för den här säsongen.
Blir inte så kul att se sista matchen på fredag mot Örebro.
Det är ju klart nu att Timrå och Rögle går upp-
Det var i matcherna mot Rögle vi tappade det hela. Seger där och vi hade varit med i matchen även i sista omgången.
Vi får komma igen  nästa säsong, då blir det roliga matcher mot Djurgården.
Vi är ju inga medgångssupportar. Utan vi har passion oavsett division.
Gallerkedjan har spelat bra de kommer att bli giftiga nästa år.

Innan jag hoppar i säng hinner jag se Champions league matchen mellan Barcelona och Milan.
Det står 2-1 till Barca efter första halvlek. De utökar till 3-1 i början av andra halvlek. Ser mörkt ut för Ibra och Milan. Matchen slutar 3-1 till Barca och de är vidare till smifinal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0