Tisdag 10 april

På fm jobbar jag med min stationära dator där windows har slutat fungera. För över filer till portabla hårddiskarna. Det gör jag via umbutu en Linuxvariant som går att boota från en usb-sticka.
Vi går också igenom och sortera en massa kablar Elin rensat ut från förrådet.
Vi äter lunch, jag sover middag i en och en halv timme. Jag fortsätter med att föra över filer, men jagfår lite problem när jag gör det min stora hårddisk är full. Åker upp till SIBA och köper en till portabel hårddisk på 2Tb. Passar också på att handla lite på Ica Maxi som mjölk och Juice.
Medans jag jobbar med datorn ser jag första sm-final matchen mellan Skellefteå och Brynäs. I andra perioden leder Brynäs med 1-3. Nej nu blev det 1-3 Bellmare i powerplay ska vara en gammal leksing. Det är väl 10 st totalt i båda lagen. Oj nu gör Brynäs 1-4 de verkar starka som i fornstora dar.

3:e perioden börjar Brynäs spelar Powerplay och sätter 1-5 nu är det nog kört för Skellefteå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0