Söndag 22 april

Vaknar 9 har sovit bra hela natten men känner mig ändå lite trött. Det är nog den starkare dosen av sytostatika som har den effekten. På fm går jag en stavgångspromenad upp via Gläntan till Hälsingbergsskolan.


Här vllar jag vid Hälsingbergsskolan och käkar ett äpple.

Vilar på en bänk där och käkar ett äpple. Fortsätter via elljusspåret till övre Haraldsbo fortsätter hem en promenad på 1,5 timme. Det gick bra men jag fick stanna och sätta mig på en sten två gånger för att vila. Kommer hem och får en jättegod grönsaksgratäng med kövbiff och stekt lök till middag. Efter maten går jag och sover middag i tre timmar från kl 2 till kl. 5. Skönt men trots den sömnen kände jagmig lite trött då jag gick upp. Men efter ett tag kvicknar jag till. . Jag kör in våra uppgifter i skatteuträkningen på skatteverkets hemsida. Men jag får det inte att stämma med de förtryckta uträkningarna. Plötsligt ska vi få tillbaka 16000 och 50000, men jag tror det beror på rotavdraget förra året får ringa skattemyndigheten på måndag och fråga.
Jag är fortfarande lite rött hoppas att det ger med sig i nästa vecka.
Jag jobar lite med skolans hemsida påbörjar en nyhet om teater föreställningen en Vampyrs berättelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0