Söndag 15 april

På fm röjer vi i Elins Atelje i källaren.  Jag har två bokhyllor där med böcker och annat matrial.
Resultat:
9 hyllor lediga (Elin kan sätta in alla sina konstböcker ,och det är hyllor över till Jmigatt sätta in böcker från arbetsrummet.
Det blev 20 st tomma tidskriftshållare (A4)
Vi fyllde 6 stora Ica Maxi kassar med papper och böcker som ska gå till återvinning.
Efter det jobbet går jag en promenad först stannar jag på skolan. Tömmer facket för provvakt jag ska vara provvakt imorgon. Tar med alla proven till X1G där omproven ska ske på måndag. Jag sätter också upp en lapp på X2E dörren den sal jag brukar ha biologi och kemistuga i varje måndags fm. De som behöver hjälp får gå ned till mig i X1G. Jag passar också på att mata fiskarna innan jag fortsätter min promenad. Först till Hälsinggårdsbryggorna och sedan till Roxnäs. Nu har hela Runn sköljt så nu är det riktig vår om två månader kan man bada.

Roxnäs Riviera om två månader badar vi här.
Jag går hem det känns bra  har mer ork nu i uppförsbackarna, kommer hem duschar och käkar jättegod middag som Elin lagat. Chicken ala King. Sover sedan 1,5 timme  middag.

På em och kvällen jobbar jag med detta inlägg och med bröllopsfilmen. Jag jobbar också med skolan hemsida lägger ut nästa veckas matsedel samt skriver in på veckans Ecole sida att Ecole är stängt för vårtterminen och öppnar igen på höstterminen.
Jag ser också på innebandy Moras damer mot Pixbo i semifinalen. Mora vinner med 7-3 till slut Grattis Mora till en finalplats.
Jag ser sedan på sm finalen mellan Brynäs och Skellefteå matchen slutar 3-3 efter tre perioder, myccket spännande med chanser för båda lagen.
I förlängningen gör Skellefteå sudden death målet och vinner matchen med 3-4. Nu fortsätter final serien på tisdag jag tror nogBrynäs vinner till slut det står ju 3-1 i matchvinster för Brynäs bäst i 7 matcher.

Appropå hockey hittade jag denna bild då vi röjde idag. Det är jag som coach och ränare för HAIK 84/85:or ungdomslag


Här är HAIKs ungdomslag Marcus är nr 4 från vänster i den främsta raden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0