Söndag 1 april

vaknar efter en skön natts sömn. Vi går en promenad tidigt på fm. Bort mot Korsnäs och runt Hälsingberg och hem det gick riktigt bra kändes helt ok. Mycket skönt att komma ut och röra på sig.

När vi kom fram i Korsnäs såg vi den här tjusiga flaggan svaja vid ett hus. En härlig syn.

När vi kom hem började jag att laga dagens mat kalops. Det gick också bra och blev riktigt gott.
Efter lunchen sov jag i nästan tre timmar från 14 till 17.
efter den sömnen så var jag pigg och städade klart datarummet. Skickade mail till alla lärare om byte av provvakt, och började att skriva detta inlägg.

Här kommer ett roligt Youtube klipp. Äkta norsk vintersport, och som min svärmor Selma skulle ha sagt
det är gutter det.

http://www.youtube.com/watch?v=RyUf7r_9yNs&feature=share



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0