Påskdagen 8 april

Sover länge går upp först 9,30. Äter frukost går sedan en liten promenad förbi HBo där jag matar fiskarna. Ner till Hälsinggårdsbryggorna nu är det definitivt slut på skridskoåkningen det var öppet vatten ända in till bryggorna. Jag går fram till Roxnäs och därifrån hem entur på ung 1 timme. Det kändes riktigt bra men jag fick sätta mig och vila ett par gånger, men det var jätteskönt att komma ut och röra på sig.
När jag kom hem och hade duschat var det dags att åka till station Oscar skulle med tåget 13,32 till Uppsala. Han körde in bilen och jag körde hem den. på vägen hem handlade jag lite på Hemköp.
äter lunch och sover sedan middag i 2 timmar,det var skönt.
Skriver sedan lite senare på kvällen det var allt för idag. En skön vilsam påskdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0