Onsdag 25 april

Vaknar 7 vid 9 åker jag upp till Voövo och däckverkstaden, De ska byta till sommardäck.
Går hem hämtar bärbara datorn och går ner till HBO. Ska vakta svenskaB nationellt prov i datasal X2H. Jag byter av den som vaktat från 8,00. Jag vaktar från 9;30 till avbrott för lunch 11,40.
Jobbar lite med hemsidor samt kollar upp priser etc. inför biologilärarnas resa till Lofoten i augusti. Det kommer bli kul med val och havsörns safari.
Äter lunch i skolan jobbar lite med att installeraaaaaa skrivare får den i x1 planet att fungera men ej den i X3 planet. Går hem hämtar bilen parkerar den utanför garaget. Går in och lägger mig för jag är så trött. Ja när jag var i skolan fick jag samtal från min syster på blodmottagningen. Jag berättade om hur trött jag var nu efter den senaste cellgiftskuren som var höjd från 210mg till 310 mg,jag har även haft myccket mer illamående nu. Hon ska tala med läkaren och föreslå att vi går tillbaka till 210mg igen den dos jagtålde riktigt bra, det ska bli skönt.

Jag sover i nästan 2 timmar.
Idag med posten kom 2 Hemmets journal med artikeln om mig och klassen,


Ur Hemmets journal nr 18 2012

Jag går ut och lassar ut däcken i garaget. Hämtar kassar med böcker som sk ner till HBO som jag har haft hemma speciellt många böcker om webbdesig men även kemi och biologi böcker. Åker först till Willys vad skönt det att köra med sommardäck. Hämtar ut biljetter på Willys och köper lite nötter vindruvor etc.
Åker till HBO med alla böcker lägger upp dem på en vagn som jag kör runt till respektive plats, datasalen och biologi och kemi institutionen.
Åker hem käkar middag och börjar sedan med detta inlägg.
Samtidigt tittar jag på Champions Leauge matchen mellan Real Madrid mot Bayern Munchen.
Det står 2-0 till Real redan efter 20 minuter i andra halvlek. Båda målen gjorda av Ronaldo. Bayern har haft en jättechans men målvakten styrde utanför.
Oj nu gör Bayern 2-1 på straff då är det 3-3 i matchserien,
Det blev förlängning oerhört spännande.
0-0 i förlängningen

Nu blir det straffar Bayern vinner straffarna med 3-1 och går till final som spelas på deras hemmaarena
Inga mål i första förlängnings kvarten nu startar andra vilken match.

Det blev 0-0 iförlångningenoch det avgörs på straffar.
Där vinner Byern med 3-1 och går till final som spelas på deras hemmaarena.
Viken match nu hoppar jag i säng GODNATT ALLA VÄNNER.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0