Onsdag 11 april

På fm åker vi upp till Ingarvet till återvinningstationen. Bilen är full med återvinnings grejor. Allt från papp till smmåelektronik. program och filmer till tatill vara med mycket mer.
Idag var en bra dag att besöka återvinningscentralen. Inte så mycket folk och dåligt väder det småregna hela tiden, så det var lika bra att lämna in allt idag då det ändå inte var så trevligt att gå en promenad.


Här står vi vid återvinningsstationen och slänger det sista i metall och trä containern.
Vi åker hem stannar vid Willys på vägen hem , så jag kan gå in på apoteket och hämta ut mer betapred tabletter (cortison)
Vi äter lunch och jag jobbar lite med datorn innan jag sover middag i 1,5 timme.
På em går vi igenom mer från förråden så nu har vi mer att göra oss av med.
Jag jobbar med datorn, får igång båda skrivarna och scannern. Även office programmet är igång.
Snart är allt återställt. Prov scannar en bild och det fungerar bra.
Så här blev bilden. Den är från 93 års examens fika i Svärdsjöskolan.



Johnie. Eva, Bosse, Göran och lars-Göran fikar i matsalen examen 93.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0