Måndag 2 april

Går upp tidigt 6,45 Ska ju ha biologi och kemi stuga kl8,40. idag var det kul för det kom en elev som behövde hjälp med KemiB. Strax före 10 måste vi sluta och jag fick gå till busshållplatsen. Ska vara på blodmottagningen kl10,30. kommer upp till blodmottagningen i god tid, träffa syster direkt hon tar blodtryck och blodprov. Eftersom jag fortfarande är lite hostig vill hon avvakta med att ge cytostatikan. Jag ska ju på läkarbesök i morgon tisdag, hon vill att läkaren ska ta ställning till behandlingen i morgon. Jag kanske får cellgifterna i morgon. Jag får lämna blodmottagnngen jag tar buss 701 hem. Jag går av vid Willys för vi behöver få lite handlat, bananer, sallad, mjölk och Juice. Jag handlar det plus lite till. Packar ryggsäcken full samt en tygkasse och platskasse. När jag börjat gå ringer mobilen det är Marcus han är på väg upp till Hede för ett jobb för sin miljökonsult firma Demikon. Han stannade hos oss på vägen upp och fick äta lunch. Han kom bort och hämtade mig så jag slapp släpa på allt. Vi käkar lunch tillsammans och pratar lite grann det var kul att Marcus tittade in. Han åkte vidare via Mora och Sveg till Hede. Där ska han kolla mark där det varit en mack och en stor cistern.Är det förorenat eller inte är frågan. Efter lunch sover jag middag i drygt 2 timmar. Går upp 15,30 det är ju snart innebandy kl. 16.00. Går ner till Idrottshallen idag blev vi 8 st till slut. Vi spelade på hel plan. Jag tog det lugnt och stod hela tiden längst bak och försökte freda vårt mål. Det gick riktigt bra det kändes helt ok. Matchen var jämn slutade 12-11 till ena laget så det var jämna lag. Efter innebandy blev det styrketräning som också gick riktigt bra. det var riktigt skönt att träna. Duschar och går hem ute snöar det lite och nu är det lite vitt på marken. Än kan det nog komma mer snö vintern är nog inte helt slut än. I morgon blir det spännande Timrå - Leksand en vinna eller försvinna match. Men jag litar på att LIF grejar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0