Fredagen 13 april

Fredagen den trettonde hoppas allt går bra idag. På fm åker jag till ok och tankar samt lämnar in till återvinning.
Åker tillbaka till Månstigen hämtar upp Elin som var hemma och tog emot en hantverkare Mattis Tängerby han fyllde i fogen mellan kaklet och taklisten i det renoverade duschrummet uppe. Det hade blivit sprickor som han tätade fint.
Vi åker till Ica maxi och storhandlar det går också bra.
När vi kommer hem och har packat upp allt äter vi lunch och sover middag. Jag sover i nästan 2 timmar. Vaknar strax före 16.00 går upp. Går ner till Håkan har hjälpt han lite med en notebook de ej kom in i.
Men den hade Linux installerat som funkade alldeles perfekt.  Jag försökte hitta hans trådlösa nätverk vi hittade en Telia  Gateway men man måste ha lösenord det får Håkan fixa i morgon så funkar  det nog. Går en liten extra sväng då jag går hem. Lyssnar klart på boken Himmel över London av Håkan Nesser. Den har jag tagit hem via storytel och lyssnar i min mobil. Jag trodde det var en deckare, men det var en av de underligaste böcker jag läst. Befinner sig i nutid dåtid med olika karaktärer som går i varandra.

På kvällen jobbar jag med detta inlägg försöker uppdatera drivrutinerna för bildsärmskortet utan att lyckas.
Jag jobbar lite med bröllopsfilmen också.
Inget oturligt inträffande  inte för jag trodde det. Jag tror inte på skrock.
När jag var ute på tomten såg jag att tulpanerna var på väg upp i rabatten. Ett skönt vårtecken.


Första tulpanen utslagen i rabatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0