Fredag 27 april

På fm kom Jonas med Lukas som ska vara hos oss idag. Vi leker i lekrummet och i köket.


Lukas leker med klossar tillsammans med morfar på köksgolvet.

Lektion på HBO

Jag har lektion 10 så jag går ner till HBO. Min elev kommer strax efter 10 vi börjar med att repetera organisk kemi. Jag mår efter ett tag ej så bra måste vila på soffan. Det blir första gången jag undervisar från en soffa men det gick bra. Efter lektionen går jag ner till biologisalen matar fiskarna upptäcker att växterna är torra så jag vattnar dem också. Går via personalrummet hem.
Äter lunch och går och sover middag i nästan två timmar till kvart över 15,00.
Cyklar till vårdcentralen för att höra om de har öppet på måndag då jag ska ta blodprov inför nästa cellgiftskur på onsdag 2 maj. Ja det har de, de har alltid öppet på klämdagar endast stängt på röda dagar och jul,nyårs och midsommar afton. Handlar lite på willys innan jag cyklar hem. Det gick bra, men jag känner mig lite trött trots all vila.
På kvällen skriver jag detta inlägg gör klart tipset och nu ser jag Brage mot Hammarby. Efter första hallek leder Hammarby med 0-1. Det har varit jämt med chanser så jag tror Brage kommer att klara det här.
Brage ärju lage.
Vi går också igenom en flyttkartong med gammal bokföring som jag kan slänga det blev två fulla kassar med papper.
Nej Hammarby gör 2-0 skit också kom igen Brage.
Hammarby vann.
Jag börjar med deklarationen. Har ju både företag och skog att deklarera.

Det sista jag gör på kvällen är att lägga in nästa veckas matsedel på HBOs hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0