Annandag Påsk 9 april

På fm cyklar vi ut till Hosjö för att hälsa på Lukas. Anna och Jonas.
När vi ringer på dörren springer Lukas mot ytterdörren och ropar Mommo Mommo.
Vi går ut lite med Lukas han älskar att gunga. Anna gungar Lukas och när man tittar fram eller låtsas bli pågungad skrattar han gott. Han är vår lilla guldklimp så god och alltid glad.


lukas gungar.

Vi cyklar hem och går in på Hemköp och handlar lite. Innan cykelturen fortsätter till Månstigen. Det känns att jag tappat mycket kondis bara sen i höstas. Det var tungt och det gick långsamt då jag cyklade uppför verkstadsvägen. Skönt att ha påsklov den här veckan så man kan både vila och träna upp kondisen.

Jag sover som vanligt nästan två timmar på em. Jag behöver den vilan för att må bra.
På em går jag igenom gamla CD skivor det mesta går till förbränning.
PÅ kvällen skriver jag detta inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0