Torsdag 15 september

Efter frukost gymmar jag i trekvart. Cyklar sedan upp till Fyristorg hittar bra cykelväg via Flogsta det tog bara 30 minuter att tillryggalägga sträckan som mätte 6 km. Köper en Samsung smartphone på Siba. Cyklar tillbaka till hotellet äter lunch och cyklar sedan upp till strålningen. Snabbt ner igen på 5 minuter. Plockar ihop väskorna ringer och beställer buss till onsdagen då jag åker hem för att se premiären i Tegera Arena. Väntar på bussen utanför patient hotellet Duvan bussen är lite försenad. På vägen hem sover jag den mesta tiden så när som på att jag hinner läsa Aftobladet. Skönt att komma hem och få en lång helg nu är det bara 2veckor och 2 dagar kvar att avverka. Just nu i skrivandes stund är det 1dag 17 timmar 6 minuter och 24 sekunder till premiär matchen för Leksand mot Rögle i Ängelholm. Ypiie nu börjar säsongen heja LIF. Har beställt Viaplay sport så det blir att se matchen via datorn på Tvn i morgon det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0