Tisdag 6 september

Idag fick jag gå upp tidigt för jag hade strålniings tid 8.30. Det småregnar på fm cyklar dock upp på 10 minuter. Idag fick jag ta blodprov också de måste hålla koll på blodkropparna och glukoshalten. Då går man till provtagningen det är nästan som löpande band 4 undersköterskor tar blodprov samtidigt på olika patienter. Cyklar snabbt ner för kl 10 ska jag beställa biljetter till premiären i Tegera Arena allt gick bra fick tag på 5 sittplatsbiljetter på sektion A2. Är nog lugnast för mig med sittplats  i dagens läge.
Äter lunch jobbar med hemsidorna efter lunch sover en liten stund. Cyklar min vända längs Fyrisån cyklar på bra för jag får en tid på 30 minuter förra veckan tog det 45 minuter och första veckan närmare 55 minuter så man har förbättrat kondisen lite.
Nu på kvällen är det fotboll nu måste de i alla fall vinna Heja Sverige visa vad ni kan nu.

Kommentarer
Postat av: Kicki Stoor

Hej!

Efter att ha läst på din hemsida inser jag att du är och alltid varit en "fighter". Intressant att läsa om ditt aktivistiska liv i Göteborg såväl som att få följa dina personliga reflektioner om vardag och fest.

Jag saknar dig på skolan och håller tummarna för att du snart ska vara här hos oss igen! Dessutom ska du veta att du behövs inom politiken!



Kram på dig!

/Kicki Stoor

2011-09-07 @ 15:36:16
Postat av: Jan-Eric

Hej Kicki



Jag saknar skolan och alla arbetskamrater också.Men jag jobbar på att komma tillbaka så snart som möjligt.Vad gäller politiken vill jag jobba mer fört den gemensamma välfärden på något sätt.

2011-09-07 @ 19:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0