Tisdag 13 september

Idag har jag väldigt tidig strålnings tid 9.00. Jag cyklar på bra nytt rekord bara 5 minuter upp till strålningen jag kommer som vanligt just in time. Frågar sjuksköterskorna omsåret i huvudet för det värkte lite i det i natt. Jag fick veta att det beror på strålningen att det är irriterat. Jag fick köpa en parfymlös hudsalva som jag smörjer in skallen med, lite hår har lossnat nu på höger huvudhalva.
Hela förmiddagen ägnar jag åt nyheten fågelmärlkning fick in nästan alla bilder innan comviccnnect ville ha mer pengar. De få bilder som är kvar lägger jag in på torsdag då jag kommer hem till Falun.
Miljöelever ringmärker fågel med Gittan Mattson
Vilar efter lunch sover lite grann. Det är bra för ikväll ska jag; Oscar och Marcus gå til Olearys och se Barcelona- Milan äta en bit och ta en öl det ska bli kul.
Innan Olearys gymmar vi i en timme det gäller att hålla sig i form. Efter strålningen cyklade jag via Ulleråker så att jag fick lite mer motion. Det gäller att hålla igång jag ska tilbaka så fort det bara går här kämpas det på. Det gäller att kriga på. Hoppas LIf krigar på nu på lördag i premiären mot Rögle.
På Olearys beställde jag två glas med vatten ett med litet i och ett fullt, servtrisen var lite fundersam men jag sa att det var till medicin, hon hängde med och kom ut med två shots glas med vatten.


Hulkun hyleken här slinker cortisonet ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0