Söndag 25 september

Idag blir det hemma dag, Vi ställer in trädgårdsmöblerna i garaget grannen Göran hjälper mig att bära. Passar på att sopa rent i garaget nu när den var tom.
Vi cyklar till Anna och Jonas i Hosjö för vi är bjudna på middag där. Kul att få gosa med Lukas. Vi äter en jättegod middag fläskfile gryta stark också bra för då känner jag ej så mycket den bittra bismaken.
Väl hemma igen går jag ut och trimmar klart,
Imorgon bär det av till Uppsala sista veckan sen är det bara kvar två dagar kvar i nästa vecka. Ska träffa min läkare i veckan då får jag veta mer om fortsättningen och hur länge jag bör vara sjukskriven.

Gott folk vi hörs igen i nästa vecka  Carpe diem fånga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0