Onsdag 14 september

Slappar på rummet hela förmiddagen. Käkar lunch och cyklar upp till strålbendlingen 12,37 hara tid 12.45. Kommer dock in först 13.00 men det är ok det tar bara 10 minuter. Efter strålningen talade jag med en av sköterskorna om strålningen fick lite mer information. planerar att göra ett inlägg om strålning snart.
Cyklade via Ulleråker och ner på stan handlade lite på stan ett par shorts och två skjortor ett par hörlurar till Ipaden mm på Clas Ohlson.
Käkar Middag en kötfärslåda med curry jag käner smaken att det är gott men jag har hela tiden en konstig mettalisk smak i munnen till och med när jag dricker vatten känner jag den. Den beror på cellgifterna även strålningen kan påverka smaklökarna. Oj vaDd skönt det ska bli när man slipper äta alla pillren och få tillbaka smaken igen.
Nu är kl snart 20.00 daxs för kvällsdosen. Efter den går jag till gymmet för ett kvällspass ska bli skönt. Ha det bra alla imorgon åker jag hem över helgen ska bli jätteskönt.


Kommentarer
Postat av: Håkan Arvidson

Hej Jan-Eric!

Åter från stugboende på landet fann jag internetanslutningen nere. Kabelfel i hela området. Har fått, temporärt, mobilt bredband av Telia så nu fungerar det här igen. Går in och läser din blogg för att se läget sedan i juli. Undrar förstås hur du mår efter alla behandlingar. Ser att du är hemma över helgerna och vill förstås träffa dig för att språkas vid en stund. Ringer dig i helgen, men om du läser det här kan du kanske själv föreslå lämplig tid.

Hälsningar

Håkan

2011-09-15 @ 11:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0