Måndag20 september Tisdagen 21 september

Det blev inget inlägg måndagen den 20 september för nätverket var nere här på patient hotellet det är löst nu på morgonen tisdag 20 september. Det var någon i rummet där routern stod som dragit ut nätverkssladden.
Annars var gårdagen som vanligt sjukhusbuss till hotellet i hällande regn. Lunch och cykel upp till strålningen efter strålningen köa på provtaggningen för att ta veckans blodprov. De kollar varje vecka blodkropparna plus glukoshalten.
Efter det cyklade jag upp till SIBA för att byta ett coverskydd till mobilen som var felaktigt, cyklade lite vllse i Ekeby men kom fram till slut. Så jag fick en rejäl cykletur på ca 15 km.
Resten av dagen vilade jag på rummet så när som på middag och efterföljande fika och lång pratstund med mina med gänget här på patienthotellet.
Tisdag 21 september
Idag tisdag 21/9 ska jag snart gå till fotvården och få fötterna omsedda det ska bli skönt. Oj vad skönt det var det är första gången proffs tar hand om mina fötter. Känns lätt när man går nu ska bli skönt att gå till gymmet och gymma nu kl. är 15,40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0