Måndag 5 september

Upp tidigt åker med sjukhusbussen till Uppsala sover den mesta tiden i bussen. Cyklar upp till strålbehandlingen tar en lite längre väg via Ulleråker. Det går som vanligt på ca 15 minuter fick veta att fredag i nästa vecka har hela avdelningen studiedag så den helgen blir långhelg ledig fredag - söndag. Men då blir sista strålbehandlingen tisdag 4 oktober. Efter lunch försöker jag uppdatera HBOs hemsida fick just veckans matsedel men jag får det inte att fungera eftersom port 1352 är spärrad. När jag pratar med hotell personalen får jag veta att de ligger på Landstingets nät och portarna måste vara stängda. När jag kopplar in min comvic connect mobilt bredband modem och betalar 29 kr för en dag surf funkar det så jag lägger in vecka 36 matsedel. Jag lägger också in mer länkar på HBO i media också.
På kvällen cyklar jag till Oscar har med hans betyg från Gymnasiet och Högstadiet: Han ska ha dem för att söka ett stipendie man kan söka sista terminen man läser på Univerisitet och få en rätt bra slant jag tror det heter Molanders stipendie för studenter från Falun, kom ihåg det ni som ska studera, kan va rätt bra att få ca15000 kr sista terminen.

Hos Oscar ser vi en bra film han hade bakat pizza så vi myste med lite pizza en god öl och en väldigt bra film (True grit)


Oscars Pizza


Oscar i hallen i den lägenhet han delar med en kompis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0