Fredag 9 september

På fm gymmar jagm igen på gymmet som heter puls och träning var nästan heltensam hela tiden-  En kille gymmade en liten stund och två tjejer kom in på slutet. Kunde öka vikterna  något allt kändes riktigt bra får utnyttja mitt gratis kort de två veckor som är kvar- Vill ju komma i bättre form så fort som möjligt.


Jag cyklande i gymmet tog bilden själv mot spegeln.

13.30 kommers sjukhusbussen till hotellet och hämtar upp oss som är där sedan åker den till akademiska sjukhuset och tar upp resten av de som ska hem till dalom över weekenden.

Skönt att komma hem Fick träffa Lukas och Anna en liten stund innan de gick hem. Jörgen Enberg tittade in en stund innan han gav sig ner på sutrströmmingsfest i personalrummet. Det var trevligt att snacka lite med han.

Elin hade fixat så att vi har fått låna en vedklyv av grannen Bosse Ägnas. Jag klöv tre kartonger och bar in oj vad lätt och fort det går jämfört med när jag  högg ved förra veckan. I morgon klyver jag resten så är all ved klyvd och inlastad i pannrummet inför vinterns kyla. Då kan vi elda braskaminen påmorgonen och mysa till
brasans sken och goa värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0