Fredag 24 september

Idag bär det va hem igen den femte veckan i Uppsala är avklarad idag. Nu är det bara en vecka kvar samt två dagar sen är det slut det ska bli oerhört skönt. Dey som är jobbigast just nu är den otäcka metallliknande smaken man har när man äter.
Upp äta frukost metallsmaken kommer speciellt fram när man äter kolhydratrik mat såsom bröd.
Cyklar upp till strålningen  därifrån cyklar jag via Ulleråker tillbaka till hotellet. Vilar en liten stund innan jag går till gymmet för sista gången. Väldigt skönt att gymma känner att jag blivit mycket stsrksre på de tre veckor jag fått gymma gratis. Nästa vecka fpår det bli stavgång och cykling på träningsprogrammet.
Äter lunch packar ihop sakerna jag ska ha med hem. Går ut på gatan bussen är redan där in och iväg hem.
Skönt att komma hem.

På kvällen ser jag lite på matchen Troja - Södertälje. I skrivandes stund står det 6-3 till Troja  det är bara 3,5 minut kvar. Och venm har domineratb i Troja jo David Åslin varför gav du inte Åslin nytt kontrakt Tommy Salo där hade vi haft en lirare som kunde ha avgjort matchen mot Örebro.
Han har redan gjort Hattrick och vilka mål sen samt 2 pass  totalt 6 poäng.
Ett mål var rena uppvisning fint puck mellan nbena påp Södertälje backen in bakom mkasse upp med pucke på kluppan zorro fint och in bakom Södertäle målvakten-

Slut 6-3 till Troja bra av Troja och grattis David Åslin.

Kommentarer
Postat av: Sara Löfstrand

Kan tänka mig att det måste kännas skönt att behandlingen snart är färdig. Du kämpar på bra som vanligt, rätta takter det!

2011-09-25 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0