Fredag 16 september

Cyklar på fm den korta banan runt Hosjö Svärdsjövägen och gamla svärdsjövägen och hem ca 15 km. Det går bra dock lite långsammare taktlyssnar på Sticko Pers album kap farväl och Buddy Longway vilka härliga texter. När jag hör bröder kommer lite glädje tårar vad härligt att kunna cykla i solen en klar höstförmiddag. Bara för en månad sen hasade man sig fram i lasrettskorridoren med en gåstol. Livet är bra härligt Ta var på det Carpe Deim fånga dagen.
Passade på att handla lite när jag passerade Ica Maxi.


En smal bro att passera vid Hosjöholmen men allt gick bra gäller att hålla tungan rätt i mun.


Stannade en stund och njöt av forsen idag var det inga forspaddlare i strömmen.

Äter go lunch laxlasange en ny rätt Elin lagade supergott-
Sover lite efter lunch. Går ner till HBO uppdaterar några hemsidor kl var över 15 det var  öde i korridoerena.
Går hem via La Marina där jag köper en glass.
Sedan klipper vi gräset jag lägger också upp växter på komposten det blir tyvärr lite sent i19.00 innan jag blir klar, men nu är det fint i trädgården.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Z

Heja på Jan-Eric! Såg du hand-PC(GPS)på ditt skrivbord? Jag har beställt nya batterier. Hälsa Elin! Kram Cecilia just nu i Karlstad

2011-09-17 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0