Tisdag 18 oktober

Sätter ihop sängbordet från Ikea. Jonas och Lukas kommer, leker med Lukas medans Elin lagar lunch. Jonas skruvar ihop byrån och sedan också fotöljen och fotpallen nu är allt klart. Tack för all hjälp Jonas.
Jag vilar lite efter lunch men går ner till Hbo till kl.14.00 har möte med en elev som ska läsa in Kemi A kursen.
Träffar eleven och vi startar en lektion direkt Kimisal X3C var ledigt så det passar perfekt. Vi går igenom mol begreppet, substansmängd och molmassa. Vi gör några övningar, nästa vecka får han laborera.
Är med på ämneskonferensen sen blir det att gå hem har gjort 3,5 h av de 9h jag ska göra denna vecka.
På mitt skrivbord stod en jättefin orkidé Med ett kort Välkommen tillbaka Jan-Eric alla på NA/ NV. Tack så väldigt mycket mina kära kollegor det värmde det är härligt att vara tillbaka  igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0