Söndag 30 oktober

Vaknar väldigt tung i kroppen och huvudet jag har nog fått en rejäl influensa. Går ut och krattar upp lövhögarna i skottkärran. Klipper också ner rosenbusken samt krusbärsbuskarna. Blir rejält trött går in och käkar lunch somnar direkt efter lunchen sover en dryg timme går ut och slutför arbetet i trädgården tömmer trädgårdsslangen och lägger in den i förrådet. Krattar upp de sista högarna och krattar resten av trädgården och kör all löv till komposten. Klipper också ner syrenbuskana hoppas de grenar upp sig i vår. Går in hjälper Elin med att sätta upp fyra tavlor i sovrummet. Men är så trött att jag går och lägger mig igen sover 2 timmar igen vaknar strax före sex. Fryser i hela kroppen nog har jag nått virus i kroppen.
Känner mig dock lite piggare nu. Gör klart en sammanställning av Elins utställningar vi ska på onsdag till Folkets Hus och hänga tavlor till en utställning där på väggen.
Skriver sedan ett pressmeddelande till lokal media om den forskarskola 4 elever från Nvprogrammet ska ha nu i veckan med början i morgon. De kommer att ta emot 20st mellanstadieelever och ha 4 dagar med fysik, biologi, kemi och sista dagen lite överraskningar.
Jag skickade också mailet till några journalister jag känner lite grann. Hoppas att någon nappar på det. Håll utkik i lokalmedia nästa vecka får vi se.

Kommentarer
Postat av: Sara Löfstrand

Krya på dig Jan-Eric!

2011-10-31 @ 14:41:20
Postat av: Jan-Eric

Tack Sara

2011-11-01 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0