Söndag 2 oktober

PÅ fm skjutar Marcus mig till Ica Maxi. Innan så tar vi massa kassar till återvinningsstationen vid Ok Hälsingberg. Vi storhandlar där drar hem mat och två backkar lättöl och Loka citron. Vi åker också förbi Willys och drar hem en bal hushållspapper samt en bal toa papper.
Vi äter väldigt god lunch gulaschsoppa Marcus passar på och gör en god förrätt rostat bröd med getost pinje nötter rostade samt ruccola sallad. Sover efter lunchen cyklar sedn ner till skolan det är en rad hemsidor som måste uppdateras. Kommer inte in med min bricka. Men som tur är ser jag Craig och Mats i  arbetrummet Craig kommer och öppnar. Man ska tydligen slå en pinkod som man har lagt in då man aktiverade brickan. Nu testar jag en datasal med min vanligaste pin kod och eureka det funkade så nu kommer jag in på HBO när jag vill.
Uppdaterara alla hemsidor som håller på att gå ut. Det tar över en timme matar fiskarna och cyklar hem.
Det är ju hockey Leksand Tingsryd. Det är en mycket jämn match mellan lagen men till slut i tredje perioden lyckas Leksand göra 1-0 och hålla det perioden ut. Tre sköna poäng bärjade och avancemang i tabellen nu ligger vi före Mora det känns skönt.

I morgon bär det av till Uppsala för sista gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0