Onsdag 5 oktober första dagen hemma.

Har sovit länge idag går upp först kl. 8 skönt behöver ej ta cellgifterna numera dem brukade jag ta ca 6.00.
Efter frukosten sover jag någon timme sedan klär jag om till sportkläder och går ut och går lite stavgång. Jag lyssnar på Sticko Pers skiva Kap Farväl medans jag knatar på med stavarna. Sjunger med när skivan nått bröder tur att jag inte mötte nån då de kanske hade undrar vad det var för toking som vrålar bröder ingen är som oss.
Går fram till Rottneby sitter vid rastplatsen ett tag och njuter i solskenet. Provar att lägga ut en facaebook inlägg från min Galaxy S2 det funkar bra.

Utsikt mot sjön Runn från Rottneby ängen.


Rastplatsen vid Rottneby där jag satt och njöt i solen.


Jan-Eric sitter och kopplar av i Rottneby naturreservat.

Går hem och äter lunch sover ett par timmar efter lunch har hel del timmars sömn att ta igen.

Nu ser jag Leksand -Malmö 0-2 till Malmö. Trots att Leksand har en uppsksjö av chanser. De intervjuar Sigge Svesson i pausen en leksands och landslags legendar 15 säsonger i Leksand. Ni har väl gott med i Facebook gruppen för Sigge ge Sigge det pris han fick  94 som bäste back i Os turneringen i Lillehammer men som han ännu inte hade fått. Nu verkar det som han fått det enligt Sigge i direktsändning i Viasat.
Facebook grupp för Sigge

Även många tidningar har uppmärksammat det.

Sportbladet

Dagbladet (Norge)

Polsk Tidning

Nu börjar 3:e perioden kriga nu Leksand kämpa ner
malmö gör måååååååååååååål LIF.

Äntligen mål LIF Ken Andre Olimb äntligen efter en uppskjö av chanser 1-3 kriga nu Leksand 4 minuter att utjämna sätt puckarna högt som Olimb.

Slut 1-3 trots väldigt bra spel av leksand i spel m 6 mot 5 i över 2 minuter ett bombardemang mot malmö buren. Men Toivonen var oerhört bra idag.

Nu blir det hopp i sängen  Godnatt på er.
 I fortsättningen blir det inte så många  blogginlägg det kommer väl inte att hända så mycket de närmaste veckorna dagarna kommer att vara rätt så lika ung. som idag lite träning och vila.

Kommentarer
Postat av: Joel

Skönt att du nu är klar med cellgifterna. Njut av hem och höst :)

2011-10-06 @ 07:19:47
URL: http://joljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0