Onsdag 26oktober

Cyklar på fm bort till Vårdcentralen ska ta ett blodprov som ska tas innan magnet röntgen på måndag fm.Eter ett tag får jag komma in blodprovet gick fint att ta jag har fina vener i båda armveckan där det är lätt att ta blodprov. När jag gjorde lumpen på Marinens sjukvårdsskola på Ka4 i Göteborg och vi skulle ta sänkan på varandra fick nästan alla killarna  ta det på mig för jag hade så fina blodkärl. När jag kommer hem jobbar jag med GPserna vi ska ha med oss ut i skogen idag på miljökunskapen. Äter lunch sover sedan nästan en timme efter lunchen skönt.
Går ner till skolans garage för vi ska låna lastbilen för vi behöver stegar när vi ska kolla fågelholkarna.
Cecilia kör ut lastbilen till Rottneby. Några av våra elever var redan där de får hjälpa till att bära stegarna. vi skickar ut 4 grupper med stege samt GPS de måste leta på sina holkar öppna dem rensa ut allt om samt föra in häckning i databasen rottneby11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0