Onsdag 19 oktober

På fm cyklar jag och Elin till Willys det går bra att storhandla fast min inte har bil. Lite kämpigt var det att cykla hem med en tung cykelkorg på pakethållaren samt tvä stora Willys stygkassar på styret men ndet gick bra. Cyklar sedan in till stan hämtar ut biljetter till Speleman på taket. Hämtar ut mer corison på apoteket. Fixar Carma konto på biblioteket så att jag kan logga in med min Ipad och Galaxy telefon på skolans puplica nätverk.

Har fått post från Lasarettet  ska göra magnetröntgen av skallen den 31 oktober samt träffa läkare den 8 november. Skönt att det rör på sig lite.

Nu är det kväll ser Leksand  - Bofors på S24. Sista perioden Bofors har precis reducerat till 3-2. Nu Leksands pojkar måste ni hålla det här perioden ut bara 4,5 minuter kvar. Krigare Krigare

Ypieeeeeeee Olimp avgör i tom kasse 4-2  til LIf nu är vi på kvalplats där vi hör hemma.  4 raka segrar nu är LIf på gång. Filiip fick en passningspoäng också jättebra för våran Foppa.

Oj hinner se sista perioden Championsleuge MILan- Bate Borisov på Viaplay.se
Milan leder med 1-0 Oj Zlatan nära göra 2-0 men skott högt över.
Oj Oj Prince Boateng gör 2-0 med ett kanonskott upp i krysset ribba in.
Zlatan gjorde första målet  bra för Zlatan.

Slut 2-0 till Milan fint spel av Milan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0