Måndag 17 oktober

Vaknar av att Elin kommer in med ljus och sjunger. Det är min födelsedag idag. Får en jätefin och skön morgonrock samt en fin pyjamas. En av de gamla sitter lite säckigt på mig.
Jag lagar maten idag en go rätt från Linas matkasse. En massa rotsaker i ugn med fläskfile. Det var jättegott. TIll förätt hade vi rökt lax med ugnsvarmt bröd samt hovmästarsås.
Jonas och Lukas hade kommit på besök innan lunchen.     Lukas åt en jätteportion potaatis, moröter samt fläskfile.

Efter lunch kom sändningen med det vi beställt från IKea. Byrå, sängbord,fåtölj och fotpall. Jonas hjälper oss med att skruva ihop allt det är lite pyssel. Vi håller på  några timmar men hinner inte klart.
Jag har nämligen värvat Jonas till innebandyn så 10 minuter i fyra måste vi gå ner till Idrottshallen.Det var tur Jonas var med för vi blev bara 6st idag också. Vi spelade med små mål över halva planen. Det gick bra och var kul men nu måste det bli skärpning. Vi körde lite styrketräning efter matchen som mitt lag vann.
En lyckad födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott! :)

Hälsningar från f.d. eleverna Sandra och Edvin

2011-10-18 @ 17:28:33
URL: http://fluffganget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0