Måndag 10 oktober

På fm går jag ner till HBO vill prata lite med de som har projektarbete att ha en forskarskola på november lovet. Jag kommer att hanleda dem men vill redan denna vecka kolla upp hur de tänkt och om de är klar med inbjudan som måste gå ut i början av nästa vecka. Jag får tag i en av eleverna han lovar att maila mig inbjudan vi bestämmer också att vi träffas på fredag för att stämma av. Jag hinner med att ändra på fredagens meny på HBOs för det kom en ändring från Jennie i matsalen att det var en förändring där.
Går hem käkar lunch.
Vilar lite  på em.
Packar träningsväskan kl. är 15,45 det är dags att gå ner till Idrottshallen det är ju innebandy dags kl.16.00
Vi blir inte så många 6 st så vi gör lite större än halv plan passar mig bra då jag inte vet hur mycket jag orkar spela. Delar upp oss i lag med 3 spelare i varje. Jag spelar på backen och försvarar känner att jag ej orkar med snabba ruscher. Vi spelar bra vinner bägge matcherna jag får till och med sätta en balja i högra krysset.
Härligt att vara tillbaka krigare krigare nästa vecka ska vi vara fullt lag hoppas jag.
Efter innebandyn styrketränar jag som vanligt men nu med lite mindre tyngder på skivstången. Men oj vad skönt det är att vara tillbaka igen.


Jan-Eric försvarande målet på innebandyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0