Fredag 7oktober Män kan göra två saker samtidigt!

Sover länge går upp först kl8 väldigt skönt. Går en liten stavgångspromenad förbi Willys hämtar ett paket med en ny headseat bluetooth som man kan lyssna på musik också. Köper en andel i bomben och Keno för första gången vem vet det kanske blir vinst. Går ner till HBO (Haraldsbogymnasiet) Ska jobba lite med hemsidan lägga in nästa veckas matsedel äta på Ecole och träffa Christel min rektor och diskutera framtiden. Härligt att var tillbaka det blev många kära återseende och många sköna kramar.
Lunch Ecole
Lunchen på Ecole var som vanligt mycket god Lax med pressad potatis faktiskt fick jag inte riktigt så illa smak efteråt den var betyligt beskedligare. Hoppas att den är på väg och försvinna nnu när jag slutat med cellgifter och strålning.

Möte med Christel
Efter lunchen gick jag upp till expeditionen för att tala med min rektor Christel. Vi diskuterade lämpliga arbetssuppgifter för mig då jag kommer tillbaka. Vi var överens om att det måste vara sådana som inte binder upp mig i skolan för mycket ifall jag behöver gå hem och vila.
Några förslag var projektarbeten, Institutionsansvar Kemi/biologi, Prövningar, Stöd till elever i kemi mm.
Vi kom också överens om att jag börjar jobba 25% vecka 43 och 50% vecka 44 och 100 % v45 om allt känns brs då.

Efter besöket hos Christel går jag ner till Håkan Arvidsson en kär kollega som nu är pensionär. Vi sitter och snscksr dricker te och har det jättemysigt.
På vägen hem provar jag om min bricka funkar på Idrotshallen det gör den. Hade tidigare ringt kommunfastigheter för att få det fixat.

Kommer hem är lite trött går in sover en tre kvart bra precis lagom att se fotboll när klockan väcker mig.

Nu är det fotboll Finland Sverige Heja Sverige.
Sverige gör 0-1 men Finland trycker på.

Oj Kl är 19.00 på med datorn in på S24 och starta matchen Oskarshamn - Leksand.

Män kan göra två saker samtidigt.
Ja det är härmed bevisats att män kan göra två saker samtidigt. Jag ser hockey på datorn samtidigt ser jag fotboll på tvn. Jag har fler exempel innan innebandyn på måndagar  har jag flera gånger kissat och fyllt på vattenflaskan samtidigt.
Kvällen blir en succé 2-1 till Sverige och säkrad andra plats i Em gruppen.
Och Leksand vinner med 3-1 tar tre poäng borta. Filip Foppa Forsberg stänker in 0-2 målet Grattis Filip nu börjar målskyttet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0