Fredag 28 oktober

Går upp tidigt duschar och går ner till jobbet. Har träff med en elev som jag hjälper med KemiB kursen. Vi jobbar på det går väldigt bra vi repeterar den organiska kemin. Har sedan lektion i miljökunskap går igenom grunderna i limnologi inför deras sjöundersöknings uppgift. Käkar på Ecole efter Ecole får jag gå till aulan och vakta ett kemi B prov som Per har för han ska var med och ta emot alla SyVarna från grundskolorna som var på besök på NV programmet idag. Efter vakten fick jag kontakt med den elev som ska pröva i kemi A vi går upp till kemin och hon får laborera och vsa hur hon klarar av det det går alldeles utmärkt. Efter den labben går jag hem men passerar min rektor Christel vi diskuterar framtiden och hur många kurser jag ska ha då det blir full tid.
Som det känns nu räcker det nog med 50 % tjänst. Är väldigt trött på em direkt efter besöket hos Christel går jag hem lägger mig i sängen somnar direkt sover över en timme. Går upp klär om mig och går ner till personalrummet där det är after work med oktober fest tema. Trevligt att vara med i gänget igen men jag går hem strax före 8 det räckte för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0