Fredag 14 oktober

Kort rapport idag  Går ner till skolan träffar tre elever iåk 3 som jag handleder i projektarbete. De ska ha en forskarskola för mellanstadie elever på jhöstlovet. Vi skriver ut adres till alla skolor på cirkulationsmappar. Jag lägger ner inbjudan och lägger alla mappar i lådan för utgående post. Äter en läcker lunch på Ecole Anka en rätt från gårdagens kvälls meny den var urläcker väl värd två kuponger.
Efter lunch skickar jag inbjudan påmailen till alla skorna men upptäcker att jag får tilbaka dem delivery can not osv. otroligt svagt att inte deras mail adresser som ligger på hemsidan fungerar. Felanmäler det och går sedan hem kom också ihåg alla matlådor jag köpte på Ecole.
Ja det var min dag idag. Ha det bra och en skön helg önskar jag er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0