Torsdag 17 november.

Ännu en bra natt skönt. På fm går jag och Elin till Willys och storhandlar inför helgen. Jag tog cykeln dit leder den hem med tre stora tygkassar på styret samt en full cykelkorg. Allt tog vi tryggt hem man klarar sig faktiskt bra utan bil. Vi fortsätter sedan och går stavgång uppe i skogen härligt i solen trots kylan.
Äter lunch och sover som vanligt lite på em. Vid 7 tiden kom Oscar han ska vara hos oss några dagar väldigt kul att träffa han. PÅ kvällen jobbar jag 3 timmar med en nyhet på Naturs hemsida om Öppet Hus. Tyvärr har jag knappt fått några bilder eller texter från de andra programmen så jag väntar lite att göra en nyhet om HBOs Öppet HUs. Får se om jag får till det imorgon.

Nu blir det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0