Torsdag 10 november

Cyklar tidigt till vårdcentralen i Nordslund. Ska ta 6 olika blodprover sonm Blodmottagningen ska ha för att se att jag har bra värden innan jag får börja första cellgiftsdosen. Det gick bra att cykla fast det  var klite jobbigt min fina kondis har försvunnit tyvärr. Proverna tas snabbt jag har som sagt fina blodådror som tur är. Passar på att handla på Willys innan jag cyklar hem. Fick sitta en stund och vila inne på Willys innan jag cyklade hem, men det gick fint.
tar min medicin när jag kommer hem och äter äntligen frukost förproverna skulle tas på fastande mage.
Vilar lite efter frukosten.
Vi äter lunch efter lunchen jobbar jag med skolans hemsida har telefonkontakt med rektor Per-Erik vi beslutar att publicera alla öppet hus sidorna. jag gör även en nyhet om min kära kollega Gunnar som ikväll är med i radioprogrammet lärarrummet kl 21 i P1   Nyheten om Gunnar
Hjälper även Elin med att skicka några inbjudningar om hennes vernissage tisd 15 nov på Vöäggen Folkets Hus Falun.
Kul att lyssna på Gunnar i radion HBO regerar bästa gymnasieskolan i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0