Tisdag 15 november

kl.0,30 vaknar mår väldigt illa, måste rusa upp och in på toa och kräkas, lägger mig igen men efter 20 minuter är det färdigt igen men det finns inte så mycket att kräkas. Det är den starka cellgiftdosen som gör att jag mår så illa. Men jag somnar och sover till nästan 8. Tar morgon medicinen det går bra äter också frukost inga problem som tur är. Jag och Elin går en promenad uppe i skogen Elin viker av lite tidigare jag fortsätter bort till Helsingberg och sedan via gläntan hem. Det kändes riktigt bra behövde inte vila utan jag gick med bra tempo infektionen har nog lämnat kroppen nu som tur är.

Äter lunch vilar lite innan jag åker in till stan för att gå på Elins vernissage på Folkets Hus Väggen.
Åker med skolbussen fiullt med elever men det gick fint. På stan träffar Jag Nicko (Nils) och Jessica. Nicko är en av mina underbara elever jag hade i min förra klass(som tog studenten 2010) väldigt kul att träffa på Nils och flickvännen Jessica.
Går över till Folkets Hus det var mysigt där träffar kusin Märit och Gunnar min lärarkollega som var där.
Sedan droppar det in vänner och bekanta det var väldigt kul.
Till slut kom Anna och Lukas från babysimmet. Får åka med Anna hem som tur är för det var m,ycket att ta med hem. Blommor skålar, vinflaska mm. För Elin gick ut med sin vänner och firade på kopparhatten efter vernissagen.

Annette och Elin framför tavlorna på väggen Folkets Hus


Fjell och andra motiv från Lofoten


Jan-Eric och Gunnar beundrar Elins tavlor.


Kossor i Lofoten


Marianne, Elin och Ylva spanar in tavlorna.


Motiv från Lofoten varvet Svolvaer samt två andra motiv från Svolvaer.


Lukas och Anna .

Utställningen pågår hela november ut ev. december också ( men det är inte klart än)

Det var en kul dag och jag kände mig riktigt pigg kan ju också bero på att nu tar jag ju 12 cortison tabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0