Söndag 20 november

På fm åker vi med Oscar upp till Intersport. Jag köper ett par nya längdskidor Fischer RCC mina gamla börjar bli dåligt i spannet. De hade ett fint paketpris på skidor bindningar och pjäxor. Hr lite problem med pjäxorna men ett något dyrare par passar perfekt, nu får man bara vänta å snön.
Efter besöket där åker vi ut till Stabergs julmarknad. Mycket folk där men det är svårt nmed julstämningen då det droppar från skyn. Vi går runt och kikar och köper som vanligt tunnbröd det var jättegott för vi smakade ett bröd resten frös vi in till jul.
Det är nu andra dagen efter jag slutade med cellgiftskuren jag märker av tröttheten som kan komma efter en kur. Får ta det väldigt lugnt och vila mycket.
På em ser Oscar och jag Bofors - Leksand. Tyvärr kommer inte Leksand upp i fart denna gång. Vinner skotten men förlorar matchen klart med 3-1. De brukar ha svårt i Bofors men nu seglar Bofors iväg i toppen och Leksand halkar efter lite. Gäller att komma igen snabbt nu men över halva serien är kvar så det är inte avgjort än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej JanEric! Ser att det verkar gå ganska bra för dig, trots medicineringens bieffekter. Hoppas nu att du slipper få fler infektioner , ses vi i morgon

på innebandyn eller tänker du stå över den? Förresten,vet du något om hur uppslutningen blir i morgon.

Vi hörs!

Jörgen

2011-11-20 @ 20:51:41
Postat av: Japanen Mikio

Hej Jägarn! Det måste kännas skönt att bli av med cellgiftskuren! Funderar du på att åka Vasaloppet igen?

2011-11-21 @ 18:55:40
Postat av: Rebecca NV2A

Hej Jan-Eric! Vi i klassen saknar dig och hoppas att du blir bra så snart som möjligt. Vi har tagit klasskort och jag mejlade bilden till dig, hoppas du gillar den. Krya på dig, hälsningar från NV2A.

2011-11-21 @ 21:00:13
Postat av: Jan-Eric

Jag saknar er också. Men det gäller att kämpa på. Underbart klassfoto.

2011-11-25 @ 20:49:14
Postat av: Anonym

Hej Mikio jag funderar att åka ett vasalopp till eller öppet spår men det blir inte denna säsong.

2011-11-25 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0