Söndag 13 november

På fm går jag ut kör ut bilen för vi ska lägga in vinterdäcken där bak. I morgon ska Jonas Sjöström köra in bilen till Ford för lite service som oljebyte samt filter då får de också sätta på vinterdäcken.
Jag krattar löv i trädgården blir lite trött så jag får sätta mig på stolen på altanen och vila med jämna mellanrum. Men det var skönt att komma ut i trädgården.

Vi får besök av Anna , Jonas och Lukas samt Jonas och Marie de kommer för att fira fars dag. Vi äter en god middag slottsstek. Till kaffet lite senare hade Elin bakat min favorit tårta  Nisses frukttårta. Vi hade det jättemysigt det blev en minnesvärd farsdag.


Nisses frukttårta läcker eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0