Onsdag 30 november

Pigg idag går stavgång själv vanliga sträckan Gläntan -Helsingbergskolan - gamla vägen ner till Svärdsjövägen och sedan regementsvägen fram till elljusspåret som följs ner till transformatorn det tog lite drygt 1 timme.
Käkar lunch och sover någon timme efter lunchen som vanligt. Går ner till skolan det är några hemsidor som måste uppdateras görs inte det försvinner dom. Träffar min rektor Christel vi har ett långt trevligt samtal. Jag tänker försöka börja jobba 25 % nästa vecka det får räcka. Jobbar nog 25% fram till februari så får vi se.
Ska joba med de elever jag hann börja med innan infektionen slog till bara små grupper ingen helklass undervisning med tanke på smittrisken. Uppdaterar hemsidorna i arbetsrummet träffar Gunnar, Per och Cecilia kul att snacka lite med mina kära kollegor.
På kvällen får jag ägna mig åt bokföringen momsen för augusti och september skulle varit inne den 15 november. Men efter lite jobb med bokföringe kom momsen in via skatteverkets hemsida något försenad, men det  går nog bra.

Tittar på sista perioden Örebro - Västerås det står 1-1. Men Västerås gör 2-1 och håller det perioden ut trots stor press av Örebro i slutminuten. Ej så bra för Leksand nu Har VIK 53 poäng mot LIFs 50. Väldigt synd att de torska igår. Malmö närmar sig också med 47 poäng. Christer och Niklas har fått lämna A-laget lite väl drastiskt tycker jag men Salo vill väl ha in en ny tränare.

Lyssna på  Sticko Per Den obesegrade Salos lag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jan-Eric! Skönt att höra att de värsta problemen

verkar vara över för den här gången. Hoppas nu att vi snart får vinter på riktigt här i Falun. Då tror jag både du och jag andas litet lättare igen. Själv reser jag upp till Norrbotten ikväll för att fira min bror Mårtens 60-årsdag. Där verkar det vara dåligt med snö, men det lär bli pingis mellan bröderna fyra och det lockar minsann! Ha det nu gott tills vi ses, ev.måndag den 12/12 på innebandyn. Jag kan dock bli sen, för vi bakar tunnbröd i Bingsjö just denna dag! Varma hälsningar från Jörgen

2011-12-01 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0