Onsdag 23 november

Elin och jag går stavgång på fm via Helsingberg. Det går bra riktigt skönt att komma ut i skogen och vandra på.
Efter lunch sover jag ett par timmar. Vaknar det känns bra. Äter kvällsmat en jättegod omellet.

Byter om för ikväll ska vi se Spelman på Taket. Olle och Annette kommer och hämtar oss. Vilken föreställning helt fanatstisk. Det går jättebra för mig jag orkar hela föreställningen utan några yrselattacker skönt.
I pausen får jag sms från Oscar Leksand leder med 3-1 över Troja efter 2 perioder. Jag kommer åt ett öppet nätverk och går in på Eavrysport ser att Leksand gör 4-1 i tredje perioden vilket blir slutresultatet härligt.
Nu är kl 23,10 nu blir det hopp i säng Gonatt Alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0