Onsdag 2 november

På fm liger jag och vilar vaknade alldeles svettig och kroppen känns ej bra har fått världens influensa. Ringer Gunnar och frågar om han kan avlösa mig vid 13 tiden för jag känner att jag inte orkar vara med på dagens forskarskola som ska vara i kemin. Gunnar ställer förståss upp skönt. Går ner halv tolv för att släppa in NV eleverna plus deras mellanstadie elever. Allt går bra plockar fram matrial de behöver, de inleder lektionen. Allt flyter på bra Gunnar kommer kl 13 och avöser mig jag går hem äter lunch sover sedan ett par timmar,
Ser Borås - Leksand på s24 Ingen bra match av LIF 1-1 vid full tid och förlängningen matchen går till straffar.
Leksand sätter ingen Ryno nära med en stolp träff. Borås sätter  två st Holmström i LIf målet agerar ej bra de skulle ha satt in Hanses istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0